ERZURUM PAZARYOLU İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN GÖREVE BAŞLAMASI

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN GÖREVE BAŞLAMASI
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN GÖREVE BAŞLAMASI

Bakanlığımıza bağlı resmi eğitim kurumlarında görev almak üzere 652 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin ek-4 üncü maddesi doğrultusunda, 657 Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesi  kapsamında Pazaryolu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne sözleşmeli olarak ataması gerçekleştirilen öğretmenlere ait arşiv araştırması ve güvenlik soruşturmaları tamamlanmıştır. Aşağıda belirtilen evrakların tamamlanıp en geç 31.08.2023 tarihine kadar kurumumuza elden teslim edilmesi ve atanan öğretmenlerin 01.09.2023 tarihinden itibaren göreve başlaması gerekmektedir.

 

ATAMAYA ESAS BELGELER:

1-Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas (mezuniyet belgesi veya diploma, varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi, felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge v.b) belgelerin aslı ve 2 adet fotokopisi.

2-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (2 Adet),

3-Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet).

4- Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydını gösterir belge (2 Adet),

5-Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi aslı  ve 2 adet fotokopisi.

6-Elektronik Başvuru Formu (2 Adet)

7-Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu (2 Adet).

8-Mal Bildirim Formu (/meb_iys_dosyalar/2023_08/08162935_MAL-BILDIRIM-FORMU.xls) (2 Adet)

9- Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi (2 Adet).

21 Haziran Mah. Hükümet Konağı Kat1 25930 Pazaryolu/ERZURUM - Santral (0442) 481 28 28 Sabit Servis (0442) 481 28 27

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.