Özel Kurumlar - Kayıtlı Elektronik Posta
Özel Öğretim Kurumlarının ve Özel Öğrenci Barınma Hizmeti veren kurumlarının Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) hesaplarını temin etmeleri hakkında 23.01.2018 tarihli ve 1611504 sayılı yazımızla bildirilmiştir. Ancak Müdürlüğümüze ulaşan sorulardan, KEP hesaplarının nasıl alınacağı konusunda tereddütte düşüldüğü anlaşılmıştır. Bu nedenle konuyla ilgili detaylı bilgi aşağıdaki bağlantıdan sağlanabilmektedir.
Bilindiği üzere; Bakanlığımız merkez ve taşra teşkilatlarında yazışmalar DYS üzerinde yapılmaktadır. Uygulamanın yaygınlaştırılabilmesi amacıyla Bakanlığımız teşkilatı ve özel eğitim kurumlan arasında yapılacak yazışmaların DYS de yürütülebilmesi için özel kurumların Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) hesabı edinmeleri gerekmektedir.
Dolayısıyla İlçemizde faaliyet gösteren Özel Öğrenci Barınma hizmeti veren kurumlarının Kayıtlı Elektronik Posta hesabını BTK’nın resmi sayfasında (https://www.btk.gov.tr/tr-TR/Sayfalar/KEP-Kayitli-Elektronik-Posta-Hizmet-Saglayicilar) listelenen Kayıtlı Elektronik Posta Hizmet Sağlayıcıları üzerinden temin edecekleri, KEP hesaplarının 20.04.2018 tarihine almalarının sağlanması ve sonucunda Müdürlüğümüze bilgi verilmesi hususunda önemle duyurulur.
https://www.btk.gov.tr/tr-TR/Sayfalar/KEP-Kayitli-Elektronik-Posta-Hizmet-Saglayicilar