ERZURUM PAZARYOLU İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

18/03/2021 Tarihinde İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine

18/03/2021 Tarihinde İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine

18.03.2021 Tarihinde İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine

18.03.2021 tarihinde Bakanlığımızca İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerden göreve başlama işlemi esnasında aşağıdaki belgeler istenilecektir.

1- T.C Kimlik Kartının aslı ve  bir adet fotokopisi,

2- Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı örneği ve  bir adet fotokopisi.  

3-Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği ve  bir adet fotokopisi,

4-Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi ve  bir adet fotokopisi,

5- Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair resmi belgenin aslı veya onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,

6-Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi ve bir adet fotokopisi,

7- Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge,  (e-devletten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı)

8- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf, (6 adet)

9- Mal Bildirimi için tıklayın

10- Elektronik başvuru formunun onaylı örneği,

11- Sağlık durumu yönünden  öğretmenlik  görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu,

NOT

1) Bakanlığımız dışındaki kurumlarda devlet memuru olarak çalışanlardan ilçemize sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlar,yukarıda istenen belgelere kurumlarından istifa etikten sonra düzenlenen hizmet cetvelini ekleyeceklerdir.

2) İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerden özel öğretim kurumlarında belli bir süre çalışmak zorunda olanlar, bu durumlarını belgelendirmek şartıyla 6 Eylül 2021 tarihi itibarıyla atandıkları eğitim kurumlarında görevlerine başlayabileceklerdir. 

3) İlçemize ataması yapılan ve halen askerde olan sözleşmeli öğretmenler muhtemel terhis tarihlerine ilişkin belge ile dilekçelerini Pazaryolu İlçe Millî Eğitim Müdürlüğüne göndereceklerdir.

4) İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenler, kararnamelerin illere gönderilme tarihinden sonra yukarıda istenen belgelerle birlikte atandıkları Pazaryolu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze şahsen başvuru yapacaklardır.

21 Haziran Mah. Hükümet Konağı Kat1 25930 Pazaryolu/ERZURUM - Santral (0442) 481 28 28 Sabit Servis (0442) 481 28 27

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.